Jaunpils vidusskola

Vārda dienu šodien svin: Verners, Muntis

 

Web
Web

logo adobe pdf22.01.2019. tikšanās ar aktieri un režisoru Ēriku Vilsonu

logo adobe pdfMMA Kr. Barona muzejs

Mildas noslēpumi

11.12.2018. plkst.11.00 Jaunpils vidusskolā projekta “Latvijas skolas soma” ietvaros 1.-4. klašu skolēniem

Muzikāli izglītojošā rotaļprogramma

Svinot Latvijas valsts apaļo simtgades jubileju, Brīvības piemineklis mirdz spoži jo spoži! Pieminekļa virsotnē slejas lepnākā un staltākā skulptūras daļa, kas ir brīvības un dzimtenes simbols, jebšu kā mīļi tautā mēdzam dēvēt - Milda. Vērojusi mūžam mainīgo Latviju un tās rosīgos iedzīvotājus, reizi simts gados Milda nokāpj pie mums lejā un ļauj ielūkoties savās zvaigznēs, un uzzināt trīs lielos noslēpumus, kurus turējusi savās rokās.

 Ar jautrām rotaļām, lustīgām dejām un skanīgām dziesmām kopā ielūkosimies līdz šim neatvērtajās zvaigznēs, kļūsim gudrāki, uzzinot vairāk par mūsu kultūras dziļumiem, un svinēsim vislielākos valsts svētkus kopā!

Piedzīvojumā dosimies kopā ar atraktīvo tautu dēlu Kašeru (Kaspars Blūms – Blūmanis) un rotaļīgajām tautumeitām Sabīni Prenclavu un Katrīnu Cīruli.

 

Mildas_noslepumi
Mildas_noslepumi

afisa_noveles-page0001
afisa_noveles-page0001

 

logo adobe pdfLeļļu izrāde „SAPŅU KUĢIS”

logo adobe pdfFILMU PIEDĀVĀJUMS PAMATSKOLAI UN VIDUSSKOLAI

logo adobe pdfLATVIEŠU ANIMĀCIJAS FILMU PIEDĀVĀJUMS SĀKUMSKOLĀM

Interaktīva Dejas izrāde „3D par Mīlestību”

Iniciatīvas “LATVIJAS SKOLAS SOMA”
pasākuma programma
Interaktīva Dejas izrāde „3D par Mīlestību”
16.10.2018.plkst.10.50        Jaunpils vidusskola
Mērķis un uzdevumi: piedzīvot kultūras notikumu, iepazīstot laikmetīgās dejas žanru, neierastā formā izglītot skolēnus par kustību, par ķermeņa valodu u spēju runāt, just, pārdzīvot caur kustību, caur kustību un kopīgu darbošanos izrunāt ļoti aktuālus jauniešiem jautājumus
Dalībnieki: Jaunpils vidusskolas 10.-12.klašu skolēni (33)
Izrāde „3D par Mīlestību” ir izglītojoša performance, kas uzrunā skatītāju, skolēnu un vidusskolēnu neierastā formā, kā arī liek padomāt par kustību, par ķermeņa valodu un spēju runāt caur kustību. Izrādes idejas autore, horeogrāfe Olga Žitluhina atsaucas uz slavenās amerikāņu horeogrāfes Deboras Hejas (Deborah Hay) idejām par to, ka praktizējot izrādi, tā veidojas. Izrādes darbība notiek skolās, mācību telpās, klasēs, kur visi sēž pie galdiem. Piedalās divi dejotāji, kas ir arī izrādes līdzautori. Dejotāji ienāk pie skolēniem un pārņem telpu, dod tēmas, kuras publika interaktīvi attīsta; vai dod lasīt kādu tekstu, sniegt tā vērtējumu; vai lūdz atskaņot nejaušu mūziku no sava telefona. Viss – atbildes, reakcija, līdzdarbošanās ietekmē izrādes horeogrāfiju. Izrāde veidojas, performējot telpu.
 Otra lieta – izrādes ideja par Mīlestību. Kā attīstīt to? Divi dejotāji sarunājas caur skatītājiem, kāda ir Mīlestība, kas ir Mīlestība, kāpēc ir Mīlestība, vai Mīlestība ir vajadzīga, kurp tā ved? Būtiskais – vārdi var melot, bet ķermenis nekad.

9 maijs afisa
9 maijs afisa

Ēdienkarte

Fill up your health with colorful fruits and vegetables

Skolas autobuss

autobuss

Parlaments

parlaments 001

Skolas padome

skolas padome 001